Na naszej witrynie stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".
Model:

Transporter Skrzyniowy

Fakty
Przestrzeń załadunkowa -
Zarówno w przypadku pojedynczej czy podwójnej kabiny, krótkiego czy długiego rozstawu osi, jedno jest pewne: zawsze optymalny stosunek dopuszczalnej ładowności i zwrotności. Zadaniem tej wersji Transportera jest doskonałe spełnienie oczekiwań co do powierzchni ładunkowej, wyposażenia i liczby miejsc.
Dlatego w wariancie z pojedynczą kabiną i długim rozstawem osi dostępna jest skrzynia ładunkowa o dużej powierzchni, a wersja z podwójną kabiną oferuje miejsca nawet dla pięciu osób oprócz kierowcy. Można się również zdecydować na Transportera z obniżoną skrzynią ładunkową, która znacznie ułatwia załadunek i rozładunek.
Silniki -
Cztery nowe silniki TDI ® łączą wysoki moment obrotowy z niskim zużyciem paliwa. Dzięki wykorzystaniu technologii Common Rail możliwe było uzyskanie wyższej mocy. Pozwala to na rozwinięcie dużej siły przy obniżeniu emisji spalin. Wszystkie silniki TDI ® spełniają normę w zakresie spalin Euro 5 i są wyposażone seryjnie w w filtry cząstek stałych.
2,0 l TDI ® 62 kW/84 KM
Podstawowy silnik w ofercie o pojemności 2 litrów, który dzięki zastosowaniu technologii TDI ® wyzwala maksymalny moment obrotowy 220 Nm. W porównaniu z dotychczasowymi silnikami, podobnie jak w przypadku pozostałych silników, obniżony został poziom emisji C02 i zużycia paliwa - przy jednoczesnym znacznym wzroście mocy. Silnik dostępny jest w połączeniu z 5-biegową, manualną skrzynią biegów.
2,0 l TDI ® 75 kW/102 KM
Drugi z czterech dostępnych silników TDI ® oferuje więcej mocy przy tej samej pojemności. Również w tym przypadku obniżono poziom emisji CO2 i zużycia paliwa, zwiększając emisję mocy. Silnik współpracuje z 5-biegową, manualną skrzynią biegów.
2,0 l TDI ® 103 kW/140 KM
Wysoka moc silnika sprawia, że nawet dłuższe podróże autostradą stają się przyjemnością. W trosce o środowisko naturalne i niskie koszty eksploatacji także w tym wariancie silnika poziom emisji CO2 i zużycia paliwa zostały obniżone w porównaniu z silnikiem dostępnym wcześniej. Silnik dostępny jest w kombinacji z 6-biegową, manualną lub 7-biegową, automatyczną, dwusprzęgłową skrzynią biegów DSG ®.
2,0 BiTDI ® 132 kW/180 KM
W najmocniejszym silniku BiTDI ® zastosowano innowacyjną technologię dwóch turbosprężarek. Zapewniają one bardzo wysoka moc i maksymalny moment obrotowy 400 Nm. Dzięki temu silnikowi określenie samochód użytkowy nie wyklucza sportowej, dynamicznej jazdy. Silnik dostępny jest z 6-biegową, manualną lub 7-biegową, automatyczną, dwusprzęgłową skrzynią biegów DSG ®. Dodatkowo skrzynię DSG ® można teraz zamówić także w połączeniu z napędem 4MOTION ®.
2,0 l 85 kW/115 KM
Alternatywą dla silników Diesla jest 4-cylindrowy silnik benzynowy, który dysponuje mocą 85 kW/115 KM i wytwarza maksymalny moment obrotowy 170 Nm. Silnik ten współpracuje z 5-biegową, manualną skrzynią biegów.
Samochód ze skrzynią ładunkową z pojedynczą kabiną (o krótkim i długim rozstawie osi) lub podwójną kabiną (o długim rozstawem osi).
Silnik/Model Cykl Miejski Cykl Pozamiejski Cykl Mieszany Średnia emisja CO2
2,0 l
85 kW/115 KM
Przedni napęd
14,0 - 14,3 9,1 - 9,4 10,9 - 11,2 254 - 261
2,0 l TDI ®
62 kW/84 KM
Przedni napęd
9,5 - 9,8 6,6 - 6,9 7,6 - 7,9 199 - 208
2,0 l TDI ®
75 kW/102 KM
Przedni napęd
9,5 - 9,8 6,6 - 6,9 7,6 - 7,9 199 - 208
2,0 l TDI ®
103 kW/140 KM
Przedni napęd
9,9 - 10,2 6,6 - 6,9 7,8 - 8,1 206 - 214
2,0 l TDI ®
103 kW/140 KM
Przedni napęd
automatyczna skrzynia biegów DSG ®
10,1 - 10,4 7,1 - 7,4 8,2 - 8,5 216 - 224
2,0 l TDI ®
103 kW/140 KM
4MOTION ®
10,1 - 10,4 7,2 -7,5 8,3 - 8,6 219 - 226
2,0 l BiTDI ®
132 kW/180 KM
Przedni napęd
9,5 - 9,8 6,8 - 7,1 7,8 - 8,1 205 - 214
2,0 l BiTDI ®
132 kW/180 KM
Przedni napęd
automatyczna skrzynia biegów DSG ®
9,9 - 10,2 7,0 - 7,3 8,1 - 8,4 214 - 221
Podane wartości zostały ustalone zgodnie z przewidzianą procedurą pomiarową (Rozporządzenie EG 715/2007 w aktualnie obowiązującej wersji). Dane dotyczą pojedynczego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą wyłącznie do celów porównawczych różnych typów pojazdu.
Zużycie paliwa oraz emisje CO2 pojazdu nie zależą tylko od efektywnego wykorzystania paliwa przez pojazd, lecz również od jazdy oraz innych czynników, nie związanych z techniką. CO2 jest gazem cieplarnianym, odpowiedzialnym w głównej mierze za ocieplenie ziemi.
Wskazówka zgodnie z wytyczną 1999/94/EG:
Informacje dotyczące oficjalnego zużycia paliwa oraz oficjalnych właściwych emisji CO2 nowych samochodów można znaleźć w „Podręczniku dotyczącym zużycia paliwa oraz emisji CO2 nowych samochodów“.
4MOTION® -
Stały napęd na cztery koła 4MOTION ® w razie potrzeby rozdziela moment napędowy między przednią i tylną oś, co zapewnia doskonałą sterowność na każdej drodze. Napęd 4MOTION ® nawet w trudnych warunkach pogodowych: podczas jazdy w deszczu, śniegu czy po oblodzonej jezdni oraz w niebezpiecznych sytuacjach gwarantuje bardzo dobrą przyczepność i wyjątkowo pewne zachowanie się pojazdu. Na życzenie, dla tych, którzy często poruszają się po bezdrożach, dostępna jest manualna blokada mechanizmu różnicowego.
Stały napęd na cztery koła 4MOTION ® w razie potrzeby rozdziela moment napędowy między przednią i tylną oś, co zapewnia doskonałą sterowność na każdej drodze. Napęd 4MOTION ® nawet w trudnych warunkach pogodowych: podczas jazdy w deszczu, śniegu czy po oblodzonej jezdni oraz w niebezpiecznych sytuacjach gwarantuje bardzo dobrą przyczepność i wyjątkowo pewne zachowanie się pojazdu. Na życzenie, dla tych, którzy często poruszają się po bezdrożach, dostępna jest manualna blokada mechanizmu różnicowego.
Bezpieczeństwo -
Nawet gdy pogoda zawodzi. Transporter to bezpieczeństwo dla kierowcy i pasażerów w każdych warunkach.
Bezpieczeństwo powinno być zawsze na pierwszym miejscu. Dlatego w Transporterze bezpieczeństwo kierowcy i pasażerom zapewniają: seryjny elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESP) wraz z asystentem hamowania i wspomaganiem ruszania pod górę, system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) oraz elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego (EDS). Standardowo montowane są również poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera oraz sygnalizacja niezapiętego pasa bezpieczeństwa. W ramach wyposażenia dodatkowego dostępne są reflektory przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów, automatyczne włączanie świateł do jazdy dziennej oraz wskaźnik ciśnienia w oponach. Wśród opcji są także systemy: Side Assist, RearAssist i ParkPilot, które monitorują obszar wokół pojazdu oraz wspomagają kierowcę podczas manewrowania i parkowania.
Inteligentne systemy wspomagające kierowcę w Transporterze:
Asystent zmiany pasa ruchu Side Assist: to system wspomagający kierowcę podczas zmiany pasa ruchu
dzięki czujnikom monitorującym ruch wokół pojazdu. Po rozpoczęciu manewru lampka ostrzegawcza umieszczona w lusterku zewnętrznym sygnalizuje, że pas jest zajęty przez inny pojazd.
System doświetlania zakrętu: Reflektor przeciwmgielny doświetla przy prędkości do 40 km/h strefę skrętu pojazdu. Lepsza widoczność pozwala wcześniej zareagować na ewentualne niebezpieczeństwo.
Asystent Parkowania Rear Assist: pozwala na bezpieczne cofanie i precyzyjne parkowanie tyłem. Obraz z kamery umieszczonej na tylnej klapie widoczny jest na wyświetlaczu systemu nawigacji RNS 510.
W Transporterze każdy może poczuć się pewnie i komfortowo. Bogate wyposażenie standardowe z zakresu bezpieczeństwa i opcjonalne systemy wspomagające kierowcę wpływają na komfort prowadzenia oraz stanowią najlepszą możliwą ochronę dla podróżujących. Asystent parkowania Rear Assist pokazuje na wyświetlaczu systemu nawigacji obraz z kamery umieszczonej na tylnej klapie, pozwalając na obserwację terenu za pojazdem. Dzięki funkcji Coming Home/Leaving Home światła są uruchamiane automatycznie po zapadnięciu zmroku oraz oświetlają samochód podczas wsiadania i wysiadania. Przy prędkości powyżej 30 km/h tempomat pozwala ustawić jej stały poziom.
Systemy bezpieczeństwa.
Elektroniczny rozdział siły hamowania (EBV): zapewnia optymalny rozdział siły hamulców pomiędzy oś przednią i tylną, dzięki czemu stabilizuje samochód podczas hamowania.
Informacja o niezapiętym pasie bezpieczeństwa: O potrzebie zapięcia pasa przypomina kierowcy kontrolka na tablicy wskaźników oraz sygnał dźwiękowy.
Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESP): wraz ze wspomaganiem ruszania
pod górę i elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego (EDS) wspierają kierowcę, sterując pracą hamulców oraz silnika. Dzięki temu możliwe jest zapewnienie maksymalnej stabilności pojazdu w nieoczekiwanych sytuacjach na drodze.
Wskaźnik ciśnienia w oponach: informuje kierowcę o obniżeniu ciśnienia w jednym z kół.
System ABS: podczas gwałtownego hamowania zapobiega blokowaniu się kół i pozwala na zachowanie sterowności pojazdu.
Asystent hamowania: rozpoznaje szybkość naciśnięcia na pedał hamulca. W przypadku nagłego hamowania system wytwarzając większe ciśnienie w układzie hamulcowym, zdecydowanie skraca drogę hamowania.
Komfort -
Transporter: jeszcze wygodniejszy.
Pojazd dostawczy musi potrafić dużo więcej niż tylko przewóz pracowników i materiałów z punktu A do punktu B. W praktyce służy często jako ruchome biuro i spełnia szereg innych funkcji. Z tego względu, cechą Transportera jest wygoda wnętrza i komfort jazdy. Od ergonomicznych siedzeń, oferujących podparcie odcinka kręgosłupa lędźwiowego, poprzez układy wspomagania jazdy, aż po radio i system nawigacyjny – jest tu niemalże wszystko, czego można sobie zażyczyć. Wszystko to oczywiście wykonane z najwyższą starannością z doskonałej jakości materiałów.
Jako wyposażenie dodatkowe dla wszystkich modeli oferowany jest schowek ze stolikiem, zintegrowany i rozkładany w oparciu podwójnego siedzenia obok kierowcy. Również dla wszystkich modeli dostępna jest opcjonalnie kierownica wielofunkcyjna
Galeria