Na naszej witrynie stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".
Model:

Multivan

Fakty
Komfort -
Hotel nie jest konieczny. Komfortowe wnętrze Multivana.
Autostrada, droga podmiejska, podjazd pod górę, zjazd z góry, przez miasta i wsie, mosty i tunele. Gdy dzień pełen wrażeń dobiega końca każdy myśli o odpoczynku. Wnętrze Multivana z trzyosobową kanapą oraz pakietem „dobranoc” w kilka chwil przekształca się w sypialnię. Także w ciągu dnia wielofunkcyjne wnętrze można urządzić według własnych potrzeb. Do dyspozycji są siedzenia nawet dla ośmiu osób, przesuwane płynnie dzięki systemowi szyn.
Nowe wzory tapicerek, kolory wyłożenia ścian bocznych i listwy
dekoracyjne 1 nadają wnętrzu Multivana nowoczesny wygląd.
Jeśli dodamy do tego seryjnie montowany stolik 2 oraz dostępną na życzenie lodówkę z funkcją podgrzewania, znajdziemy w naszym hotelu na kołach wszystko, co niezbędne. A doba hotelowa skończy się wtedy, kiedy sami sobie tego zażyczymy.
1 Listwy dekoracyjne niedostępne dla Multivana Startline.
2 Stolik dostępny jako wyposażenie dodatkowe dla Multivana Comfortline z długim rozstawem osi.
Jakość i bezpieczeństwo -
Bezpieczna podróż w standardzie.
Każdy kierowca wie, że niektórych sytuacji na drodze nie sposób przewidzieć: ulewny deszcz, jezdnia z uszkodzoną nawierzchnią, rowerzysta, który niespodziewanie pojawia się za zakrętem.
W krytycznych sytuacjach trzeba mieć do dyspozycji samochód, na którym zawsze można polegać. Dlatego Multivan zapewnia kierowcy oraz pasażerom najwyższy poziom bezpieczeństwa, oferując standardowo elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESP) wraz z asystentem hamowania i wspomaganiem ruszania pod górę, system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania (ABS) oraz elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego (EDS).
Systemy wspomagające kierowcę Side Assist i Rear Assist monitorują obszar wokół pojazdu, a system ParkPilot pomaga podczas manewrowania i parkowania. Reflektory przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów, wskaźnik ciśnienia w oponach, sygnalizacja niezapiętego pasa bezpieczeństwa, światła do jazdy dziennej włączane automatycznie oraz seryjne przednie i boczne poduszki powietrzne w kabinie kierowcy to tylko niektóre elementy wyposażenia Multivana, które znacznie zwiększają bezpieczeństwo jazdy.
Systemy bezpieczeństwa.
Elektroniczny rozdział siły hamowania (EBV): zapewnia optymalny rozdział siły hamulców pomiędzy oś przednią i tylną, dzięki czemu stabilizuje samochód podczas hamowania.
Informacja o niezapiętym pasie bezpieczeństwa: O potrzebie zapięcia pasa przypomina kierowcy kontrolka na tablicy wskaźników oraz sygnał dźwiękowy.
Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy (ESP): wraz ze wspomaganiem ruszania
pod górę i elektroniczną blokadą mechanizmu różnicowego (EDS) wspierają kierowcę, sterując pracą hamulców oraz silnika. Dzięki temu możliwe jest zapewnienie maksymalnej stabilności pojazdu w nieoczekiwanych sytuacjach na drodze.
Wskaźnik ciśnienia w oponach: informuje kierowcę o obniżeniu ciśnienia w jednym z kół.
System ABS: podczas gwałtownego hamowania zapobiega blokowaniu się kół i pozwala na zachowanie sterowności pojazdu.
Asystent hamowania: rozpoznaje szybkość naciśnięcia na pedał hamulca. W przypadku nagłego hamowania system wytwarzając większe ciśnienie w układzie hamulcowym, zdecydowanie skraca drogę hamowania.
Bezpieczeństwo i systemy wspomagające kierowcę w Multivanie.
W Multivanie można się czuć nie tylko przyjemnie, ale także bezpiecznie. Przemyślane wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa wspomaga kierowcę podczas prowadzenia pojazdu i stanowi najlepszą możliwą ochronę dla podróżujących. Tempomat pozwala ustawić stały poziom prędkości powyżej 30 km/h. Asystent parkowania Rear Assist wyświetla na wyświetlaczu systemu nawigacji obraz z kamery umieszczonej na tylnej klapie, pozwalając na obserwację terenu za pojazdem.
Ultradźwiękowe czujniki parkowania skanują obszar z przodu i z tyłu pojazdu, wspierając kierowcę podczas parkowania. Dzięki automatycznemu włączaniu reflektorów z funkcją Coming Home/Leaving Home światła są uruchamiane automatycznie po zapadnięciu zmroku oraz oświetlają samochód podczas wsiadania i wysiadania. Stabilizacja uciągu podczas holowania nawet ciężkiej przyczepy przeciwdziała utracie przyczepności jej kół.
Inteligentne systemy wspomagające kierowcę w Volkswagenie Multivan:
Asystent zmiany pasa ruchu Side Assist: to system wspomagający kierowcę podczas zmiany pasa ruchu dzięki czujnikom monitorującym ruch wokół pojazdu. Po rozpoczęciu manewru lampka ostrzegawcza umieszczona w lusterku zewnętrznym sygnalizuje, że pas jest zajęty przez inny pojazd.
System doświetlania zakrętu: Reflektor przeciwmgielny doświetla przy prędkości do 40 km/h strefę skrętu pojazdu. Lepsza widoczność pozwala wcześniej zareagować na ewentualne niebezpieczeństwo.
Asystent Parkowania Rear Assist: pozwala na bezpieczne cofanie i precyzyjne parkowanie tyłem. Obraz z kamery umieszczonej na tylnej klapie widoczny jest na wyświetlaczu systemu nawigacji RNS 510.
Silniki -
Przyjemność z jazdy, która idzie w parze z mniejszym obciążeniem środowiska.
Multivan dzięki nowoczesnym silnikom potęguje przyjemność jazdy ulubionymi szlakami, emitując przy tym ograniczoną ilość zanieczyszczeń. Cztery dostępne silniki TDI ® wykorzystują nowoczesną technologię Common Rail, zapewniającą precyzyjny wtrysk paliwa. Efektywna praca wtryskiwaczy znacznie obniża jego zużycie. Widać to w parametrach: średnie zużycie paliwa dla podstawowego silnika TDI ® w ofercie wynosi 7,5 litra na 100 kilometrów. Dzięki temu już samo tankowanie Multivana sprawia przyjemność.
Wydajne silniki TDI ® Multivana.
Paleta silników Multivana powstała zgodnie z zasadą: mniej znaczy więcej. Zużywając mniej paliwa, nowe jednostki emitują mniej szkodliwych substancji, dzięki czemu – przy wyższej dynamice jazdy, jaką zapewniają – stanowią mniejsze obciążenie dla środowiska naturalnego. Wszystkie silniki wysokoprężne są standardowo wyposażone w filtr cząstek stałych i spełniają normę emisji spalin Euro 5. Jednostki TDI ® wykorzystują efektywną technologię Common Rail: paliwo jest doprowadzane do komory spalania za pośrednictwem jednej listwy. Pozwala ona na dostarczenie do cylindrów paliwa pod stałym ciśnieniem 1800 bar. Dzięki równomiernemu wtryskowi paliwa możliwe jest jego efektywne spalanie. Zastosowanie nowoczesnej technologii odciąża nie tylko środowisko, ale także portfel, ponieważ mniejsze zużycie paliwa przekłada się na rzadsze tankowanie.
2,0 l TDI ® 62 kW/84 KM
Podstawowy silnik w ofercie o pojemności 2.0 litra, który dzięki zastosowaniu technologii TDI ® wyzwala maksymalny moment obrotowy 220 Nm. W porównaniu z dotychczasowymi silnikami, podobnie jak w przypadku pozostałych nowych silników obniżony został poziom emisji CO2 i zużycia paliwa - przy jednoczesnym znacznym wzroście mocy. Silnik dostępny jest w połączeniu z 5-biegową, manualną skrzynią biegów.
2,0 l TDI ® 75 kW/102 KM
Drugi z czterech dostępnych silników TDI oferuje więcej mocy przy tej samej pojemności. Również w tym przypadku obniżono poziom emisji CO2 i zużycia paliwa, zwiększając emisję mocy. Silnik współpracuje z 5-biegową, manualną skrzynią biegów.
2,0 l TDI ® 103 kW/140 KM
Wysoka moc silnika sprawia, że nawet dłuższe podróże autostradą stają się przyjemnością. W trosce o środowisko naturalne i niskie koszty eksploatacji także w tym wariancie silnika poziom emisji CO2 i zużycia paliwa zostały obniżone w porównaniu z silnikiem dostępnym wcześniej. Silnik dostępny jest w kombinacji z 6-biegową, manualną lub 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią biegów DSG ®.
2,0 l BiTDI ® 132 kW/180 KM
W najmocniejszym silniku BiTDI ® zastosowano innowacyjną technologię dwóch turbosprężarek. Zapewniają one bardzo wysoką moc i maksymalny moment obrotowy 400 Nm. Dzięki temu silnikowi określenie „samochód użytkowy” nie wyklucza sportowej, dynamicznej jazdy. Silnik dostępny jest z 6-biegową, manualną lub 7-biegową, dwusprzęgłową skrzynią biegów DSG ®. Dodatkowo skrzynię DSG można teraz zamówić także w połączeniu z napędem 4MOTION ®.
2,0 l 85 kW/115 KM
Alternatywą dla silników Diesla jest 4-cylindrowy silnik benzynowy, który dysponuje mocą 85 kW/115 KM i wytwarza maksymalny moment obrotowy 170 Nm. Silnik ten współpracuje z 5-biegową, manualną skrzynią biegów.
Wartości zużycia paliwa (l/100 km) i łącznych emisji CO2 (g/km), poj. baku ok. 80 l
Multivan Startline
Silnik/Model Cykl Miejski Cykl Pozamiejski Cykl Mieszany Średnia emisja CO2
2,0 benzyn.
85 kW/115 KM
Przedni napęd
13,6 8,6 10,4 243
2,0 TDI ®
62 kW/84 KM
Przedni napęd
9,5 6,1 7,3 193
2,0 TDI ®
75 kW/102 KM
Przedni napęd
9,5 6,1 7,3 193
2,0 TDI ®
103 kW/140 KM
Przedni napęd
9,6 6,3 7,5 198
2,0 TDI ®
103 kW/140 KM
Przedni napęd
automatyczna skrzynia biegów DSG ®
10,2 6,7 8,0 211
2,0 TDI ®
103 kW/140 KM
4MOTION®
10,4 7,1 8,3 219
Multivan Comfortline (długi lub krótki rozstaw osi), Multivan Highline, Multivan PanAmericana.
Silnik/Model Cykl Miejski Cykl Pozamiejski Cykl Mieszany Średnia emisja CO2
2,0 benzyn.
85 kW/115 KM
Przedni napęd
13,8 8,8 10,6 247
2,0 TDI ®
62 kW/84 KM
Przedni napęd
9,7 6,3 7,5 198
2,0 TDI ®
75 kW/102 KM
Przedni napęd
9,7 6,3 7,5 198
2,0 TDI ®
103 kW/140 KM
Przedni napęd
9,8 6,5 7,7 203
2,0 TDI ®
103 kW/140 KM
Przedni napęd
automatyczna skrzynia biegów DSG ®
10,4 6,9 8,2 216
2,0 TDI ®
103 kW/140 KM
4MOTION ®
10,4 7,1 8,3 219
2,0 BiTDI ®
132 kW/140 KM
4MOTION ®
automatyczna skrzynia biegów DSG ®
11,1 7,5 8,8 233
2,0 BiTDI ®
132 kW/180 KM
Przedni napęd
9,8 6,7 7,8 205
2,0 BiTDI ®
132 kW/180 KM
Przedni napęd
automatyczna skrzynia biegów DSG ®
10,2 6,9 8,1 214
Podane wartości zostały ustalone zgodnie z przewidzianą procedurą pomiarową (Rozporządzenie EG 715/2007 w aktualnie obowiązującej wersji). Dane dotyczą pojedynczego pojazdu i nie są częścią oferty, lecz służą wyłącznie do celów porównawczych różnych typów pojazdu.
Zużycie paliwa oraz emisje CO2 pojazdu nie zależą tylko od efektywnego wykorzystania paliwa przez pojazd, lecz również od jazdy oraz innych czynników, nie związanych z techniką. CO2 jest gazem cieplarnianym, odpowiedzialnym w głównej mierze za ocieplenie ziemi.
Wskazówka zgodnie z wytyczną 1999/94/EG:
Informacje dotyczące oficjalnego zużycia paliwa oraz oficjalnych właściwych emisji CO2 nowych samochodów można znaleźć w „Podręczniku dotyczącym zużycia paliwa oraz emisji CO2 nowych samochodów“.
4MOTION® -
Napęd 4MOTION ® – na szlaki, których nie ma na mapach.
Mówi się, że droga, jaką pokonujemy jest ważniejsza od samego celu.
Gdy podróżujemy Multivanem – niezależnie jakie napotkamy utrudnienia: błoto, deszcz czy nieutwardzoną drogę – żadne z nich nie stanie na przeszkodzie naszej żądzy przygód. Stały napęd na cztery koła
4MOTION ® w niebezpiecznych sytuacjach zapewnia kierowcy pełną kontrolę nad pojazdem. Jeśli jedno z kół traci przyczepność, mechanizm zapobiega jego poślizgowi i przenosi siłę napędu na koła mające lepszy kontakt z podłożem. Dzięki temu napęd 4MOTION ® gwarantuje bardzo dobrą przyczepność i doskonałą sterowność w każdych warunkach.
Wersje
Startline -
Każdy, kto ma dzieci, wie ile miejsca potrzebują. Zawsze muszą mieć ze sobą mnóstwo przedmiotów: zabawki w różnym rozmiarze na wyjazd nad morze, kilka lalek na wizytę u koleżanki mieszkającej w pobliskim mieście albo kompletny sprzęt do hokeja na lodzie. Całe szczęście, że Multivan Startline to samochód gotowy na każdą zachciankę najmłodszych pasażerów. Wielofunkcyjne wnętrze, w którym dzięki wygodnym fotelom z regulacją wysokości, podłokietnikami i podparciem lędźwiowego odcinka kręgosłupa cała rodzina znajdzie pełen komfort.
Wyposażenie Multivana Startline.
17-calowe obręcze stalowe,
trzyosobowa kanapa (po rozłożeniu tworząca miejsce do spania) z mocowaniami ISOFIX do dwóch fotelików dziecięcych w zewnętrznych siedzeniach i trzema szufladami,
lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane,
otwarty schowek na środku deski rozdzielczej,
kieszeń z siatki umieszczona w dolnej części konsoli po stronie pasażera,
komfortowe wyłożenie wnętrza przestrzeni pasażerskiej z licznymi schowkami,
lusterko wsteczne chroniące przed oślepieniem,
tablica wskaźników z dwoma zegarami,
tkaninowa tapicerka siedzeń „Milan” w kolorze antracyt,
ściany boczne wyłożone zmywalnym tworzywem,
reflektory halogenowe H4.
Multivana Startline wyposażonego standardowo w pięć wyłożonych wytrzymałą tapicerką siedzeń można doposażyć w dwa dodatkowe fotele w przedziale pasażerskim. Pełne komfortowe wyłożenie ścian bocznych zapewnia przytulną atmosferę w funkcjonalnym i praktycznym wnętrzu. Trzyosobowe siedzenie – w zależności od potrzeb – można łatwo przesunąć w przód lub w tył.
Do dyspozycji podróżujących jest praktyczny, składany stolik, który po wymontowaniu można wykorzystać poza pojazdem. Kierowca Multivana Startline może wybrać seryjną trójramienną kierownicę, opcjonalnie obszytą skórą albo wykończoną skórą kierownicę wielofunkcyjną. Elegancki zestaw wskaźników pozwoli mu na szybki przegląd podstawowych funkcji pojazdu. Na życzenie dostępna jest półautomatyczna klimatyzacja Climatic.
Comfortline -
Wystawa w Krakowie. Koncert w Warszawie. Zachód słońca w Sopocie. Czasem trudno się zdecydować, jaki wybrać cel. Multivan Comfortline – dzięki wygodnym siedzeniom dla siedmiu osób – sprawia, że podróż jest nie mniejszą przyjemnością niż dotarcie do celu. W przedziale pasażerskim znajdują się dwa pojedyncze fotele obrotowe oraz trzyosobowa kanapa. Gwarancję komfortowego podróżowania dają standardowe dla wszystkich wersji Multivana podłokietniki, podparcie lędźwiowego odcinka kręgosłupa oraz regulowana w dwóch płaszczyznach kolumna kierownicy.
Ekscytujący wygląd zewnętrzny Multivana Comfortline podkreślają seryjne 16-calowe obręcze „CARTAGENA” oraz dostępne za dopłatą chromowane elementy nadwozia: listwy boczne i na tylnej klapie oraz ramki świateł przeciwmgielnych.
Wyposażenie Multivana Comfortline.
  • 16-calowe obręcze ze stopu metali lekkich „CARTAGENA”,
  • dwa pojedyncze fotele obrotowe przesuwane na szynach, wyposażone w mocowania ISOFIX do fotelików dziecięcych,
  • tkaninowa tapicerka siedzeń „Cheyenne” w kolorze popiel lub antracyt 1,
  • komfortowy zespół wskaźników z czterema zegarami,
  • elementy dekoracyjne z aluminium w wyłożeniu ścian bocznych i desce rozdzielczej,
  • schowek z pokrywą na środku tablicy rozdzielczej,
  • kieszeń z siatki umieszczona w dolnej części konsoli po stronie pasażera,
  • komputer pokładowy,
  • kierownica obszyta skórą,
  • lakierowane obudowy lusterek zewnętrznych, klamki drzwi i tylnej klapy,
  • siedem miejsc,
  • reflektory halogenowe H7.
Wnętrze Multivana Comfortline jest nie mniej atrakcyjne niż nadwozie. Siedzenia wyłożone są przyjemną dla oka tapicerką tkaninową, dostępną na życzenie skórą i alcantarą lub w całości skórą. Zamiast umieszczonego w bocznej ścianie składanego stolika można zamówić równie praktyczny, mocowany na szynach stolik wielofunkcyjny. Seryjnie montowane są listwy wielofunkcyjne w podsufitce z nawiewami i oświetleniem, wytrzymała wykładzina dywanowa na podłodze, przejrzysty zestaw wskaźników oraz półautomatyczna klimatyzacja Climatic. Jeśli komuś nie wystarczają drzwi przesuwne po prawej stronie, może zamówić dodatkowe drzwi przesuwne po lewej stronie.
Multivan Comfortline z długim rozstawem osi – dodatkowe 40 centymetrów.
Podróż ze znajomymi daje więcej przyjemności niż wyjazd w pojedynkę. Do Multivana Comfortline z długim rozstawem osi 2 można zaprosić znajomych oraz ich przyjaciół – oferuje on miejsca nawet dla ośmiu osób. Przedział pasażerski – zależnie od potrzeb – można wyposażyć w wygodne siedzenia dla pięciu lub sześciu osób. Układ foteli można łatwo zmienić dzięki systemowi szyn. Gdy podróżujemy z mniejszą liczbą gości w pojemnym wnętrzu Multivana Comfortline z długim rozstawem osi bez problemu zmieścimy pokaźną ilość bagaży.
1 Dla Multivana Comfortline z długim rozstawem osi dostępna jest tylko tapicerka materiałowa w kolorze antracyt.
2 Dla Multivana Comfortline z długim rozstawem osi dostępne jest inne wyposażenie standardowe niż dla wersji z krótkim rozstawem osi.
Highline -
Najlepiej czujemy się, gdy nic nas nie ogranicza. Kiedy nareszcie nadchodzi odpowiedni czas na realizację dawno zamierzonych planów, do wymarzonego celu podróży elegancko i komfortowo dowiezie nas nowy Multivan Highline. Ten siedmioosobowy samochód standardowo wyposażony jest w 17-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich „NEVA” i pakiet chromowanych elementów nadwozia, takich jak: listwy boczne i na tylnej klapie oraz ramki świateł przeciwmgielnych. Nowy Multivan Highline to bezsprzecznie oferta z najwyższej półki.
Wyposażenie nowego Multivana Highline.
  • 17-calowe obręcze ze stopu metali lekkich „NEVA”,
  • pakiet chromowanych elementów nadwozia (chromowane listwy boczne i na klapie tylnej oraz ramki świateł przeciwmgielnych),
  • przyciemniane szyby w przestrzeni pasażerskiej,
  • elektrycznie otwierane drzwi przesuwne po lewej i prawej stronie z zabezpieczeniem przed otwarciem przez dzieci,
  • klapa tylna z elektrycznym wspomaganiem domykania,
  • reflektory przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów,
  • siedem miejsc,
  • tapicerka siedzeń skórzana/alcantara,
  • alarm antywłamaniowy z dozorem wnętrza oraz zabezpieczeniem przed odholowaniem,
  • czujnik deszczu,
  • automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne.
Wnętrze nowego Multivana Highline współgra z eleganckim nadwoziem: chromowane obwódki zegarów zamontowanych w zestawie wskaźników „Premium”, siedzenia wyłożone skórą i alcantarą lub na życzenie tylko skórą. Stylowym dopełnieniem całości są listwy dekoracyjne z drewna lub aluminium. Drzwi przesuwne są otwierane elektrycznie za pomocą pilota, a seryjna klimatyzacja Climatronic zapewnia optymalną temperaturę we wnętrzu. Wygodne fotele w kabinie kierowcy posiadają regulowane podparcie lędźwiowego odcinka kręgosłupa – dodatkowo dla fotela kierowcy regulacja może być elektryczna.
PanAmericana -
Multivan PanAmericana stworzony do jazdy po trudnych szlakach. W wyjątkowo wymagającym terenie radzi sobie równie dobrze jak na utwardzonej drodze. Może do tego zabrać pokaźną ilość bagaży oraz nawet siedmiu spragnionych przygód śmiałków. Podwyższone o 20 mm zawieszenie*, przedni spojler, boczne listwy progowe w kolorze aluminium oraz wytrzymałe zderzaki z tworzywa sztucznego pozwalają domyślać się, jakie możliwości tkwią w tym samochodzie. Multivan PanAmericana, wykorzystując imponujące możliwości napędu 4MOTION ® z blokadą mechanizmu różnicowego doskonale radzi sobie podczas jazdy po nieutwardzonych drogach oraz w trudnych warunkach pogodowych.
  •  
* O dostępność podwyższonego zawieszenia prosimy pytać Partnera Volkswagena.
  • Wyposażenie Multivana PanAmericana.
  • 17-calowe obręcze ze stopu metali lekkich „THUNDER”,
  • napęd 4MOTION ®,
  • przyciemniane szyby w przedziale pasażerskim,
  • reflektory przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów
  • skórzana tapicerka siedzeń „Cricket”,
  • nielakierowane zderzaki oraz przedni spojler o wyglądzie aluminium,
  • manualna blokada mechanizmu różnicowego,
  • podłoga w przestrzeni pasażerskiej zabezpieczona ryflowaną blachą aluminiową,
  • łatwo zmywalne dywaniki gumowe w kabinie kierowcy,
  • komfortowy zestaw wskaźników z czterema zegarami,
  • trzyosobowa kanapa w przedziale pasażerskim,
  • siedem miejsc
Kto ma ochotę na jazdę po bezdrożach, potrzebuje do tego odpowiedniego samochodu. Doskonale dopasowane komponenty i wyjątkowo wytrzymałe materiały dają pewność, że nikt i nic nie stanie nam na przeszkodzie, kiedy prowadzimy Multivana PanAmericana. Jego wnętrze jest tak samo wytrzymałe jak nadwozie: siedzenia pokryte są wytrzymałą skórzaną tapicerką „Cricket”, a podłoga zabezpieczona aluminiową blachą ryflowaną. W kabinie kierowcy łatwo zmywalne dywaniki gumowe chronią podłogę przed zabrudzeniem, a dostępna w ramach wyposażenia dodatkowego klimatyzacja Climatronic dba o to, aby upał i mrozy nie doskwierały pasażerom.
Edycja 25 -
25 lat Multivana i napędu na cztery koła.
Jak Państwo świętujecie wyjątkowe rocznice? Albo, żeby być bardziej dokładnym: jak Państwo świętujecie dwie wyjątkowe rocznice? 25 lat temu nie tylko pojawił się Multivan, ale światło dzienne ujrzał również napęd na cztery koła 4MOTION, który wówczas nazywał się „Syncro”. Uznaliśmy, że najlepszym sposobem uczczenia tak wspaniałej rocznicy będzie samochód, którego nikt szybko nie zapomni – Multivan Edycja 25.
Napęd na cztery koła 4MOTION oraz obniżone, sportowe zawieszenie.
Multivan Edycja 25 to Multivan, jakiego Państwo jeszcze nie widzieli. Dostępne jako wyposażenie dodatkowe obniżone o 20 mm sportowe zawieszenie i przykuwające wzrok specjalne wykończenie wnętrza jasno pokazują czego możecie się Państwo spodziewać po tym modelu: czystej dynamiki.
Możecie Państwo połączyć napęd na cztery koła 4MOTION z dwusprzęgłową, automatyczną skrzynią biegów DSG. Multivan Edycja 25 posiada bardzo wiele dodatków w wyposażeniu standardowym, m.in.: system wspomagający kierowcę podczas zmiany pasa ruchu „Side Assist”, tempomat, funkcję Coming Home/Leaving Home oraz obszytą skórą kierownicę wielofunkcyjną. W wyposażeniu seryjnym ponadto znajdują się: wskaźnik ciśnienia w oponach, światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów, elektrycznie regulowane, ogrzewane i składane lusterka zewnętrzne oraz podgrzewane dysze spryskiwaczy.
Elegancki wygląd z czarnymi akcentami.
Multivan Edycja 25 jest dostępny w trzech atrakcyjnych kolorach. Wszystkie występują w połączeniu z czarnymi elementami: matowym dachem, słupkami „B”, klamkami, listwą w przednim zderzaku, elementem tylnej klapy oraz listwą wzdłuż nadwozia. Czarne elementy podkreślają bardzo wyjątkowy wygląd Multivana Edycja 25.
Czarne, 18-calowe felgi ze stopu metali lekkich „Azev R” dodatkowo przyciągają uwagę. Samochód jest dostępny z dedykowanym dla wersji wzorem tapicerki lub skórzanymi obiciami siedzeń.
Przyciemnione tylne światła.
Przyciemnione tylne światła w Multivanie Edycja 25 dodatkowo podkreślają dyskretną elegancję modelu.
Przedział pasażerski.
Obrotowe fotele z podłużną regulacją, mocowane na systemie szyn, umożliwiają dowolną konfigurację wnętrza. Znajdująca się w wyposażeniu seryjnym trzymiejscowa tylna kanapa i fotel obrotowy mogą być dowolnie ustawione względem siebie. W standardzie w przedziale pasażerskim jest miejsce dla 4 osób. Dodatkowy fotel obrotowy może być zamówiony jako wyposażenie dodatkowe. Tylna klapa oraz przesuwne drzwi boczne posiadają specjalny mechanizm domykający. Przyciemnione szyby zapewniają dyskrecję oraz chronią przed promieniami słonecznymi.
Wielofunkcyjna kierownica.
Obszyta skórą, wielofunkcyjna kierownica doskonale leży w dłoniach i posiada przyciski do sterowania systemem radiowym oraz telefonem komórkowym.
System radiowy RCD 310.
System oferuje cyfrowy tuner (DAB), odtwarzacz płyt CD z możliwością odtwarzania plików MP3, RDS, złącze multimedialne AUX-IN. System może być połączony z telefonicznym zestawem głośnomówiącym. Osiem głośników zapewnia wspaniałe brzmienie.
Złącze MEDIA-IN.
Umożliwia podłączenie zewnętrznych urządzeń audio, takich jak odtwarzacz MP3. Podłączenie odbywa się przez złącze USB, które przez specjalny adapter podłączone jest do systemu radiowego RCD 310 lub do systemu nawigacyjnego występującego jako wyposażenie dodatkowe.
Kabina kierowcy.
Specjalna tapicerka oraz podświetlane napisy “Edition” na progu, tworzą niepowtarzalną i ekskluzywną atmosferę we wnętrzu Multivana. Przednie fotele z regulacją odcinka lędźwiowego kręgosłupa i podłokietnikami zapewniają maksymalny komfort nawet podczas dlugich podróży. Półautomatyczna klimatyzacja Climatic wraz z filtrem przeciwpyłkowym odpowiada za perfekcyjny klimat w każdej sytuacji.
Tempomat.
Już od 30 km/h prędkość może być utrzymywana na stałym poziomie i to za dotknięciem jednego przycisku. System jest rozłączany natychmiast w momencie wciśnięcia pedału hamulca lub sprzęgła.
Automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne i czujnik deszczu.
Luterko wsteczne przyciemnia się automatycznie w momencie kiedy światła jadącego za nami samochodu stają się zbyt jasne. Czujnik deszczu wykrywa nawet najdrobniejsze krople deszczu i automatycznie uruchamia wycieraczki przedniej szyby.
Galeria