Na naszej witrynie stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczone w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".
Model:

Amarok

Fakty
Wygląd zewnętrzny -
Wyjątkowy design.
Stylistyka Amaroka jest nie tylko funkcjonalna, ale również zwracająca uwagę: z daleka można rozpoznać typową dla Volkswagena „twarz”, z wyrazistymi przednimi światłami. Poszerzone ku dołowi nadkola dostępne w standardowym wyposażeniu dla wersji Highline, podkreślają pełen mocy charakter modelu, a przykuwające wzrok tylne światła idealnie uzupełniają solidny, zewnętrzny wygląd pojazdu.
Przedział ładunkowy.
Szerokość przedziału ładunkowego wynosi 1222 mm pomiędzy nadkolami. Dzięki temu Amarok może przewieźć europalety załadowane poprzecznie – jest to zadanie niewykonalne dla większości pick-upów.
Całkowita powierzchnia załadunkowa jest wykorzystana w optymalny sposób. Aby mieć pewność, że załadunek jest bezpieczny i zawsze na swoim miejscu, dostępne są 4 uchwyty do mocowania.
Ponadto, wytrzymała odchylana klapa tylna może posłużyć jako praktyczne przedłużenie przedziału ładunkowego.
Wysokość progu załadunku i klapy tylnej.
Niski próg załadunku, wynoszący 779 mm, zapewnia łatwiejszy załadunek i rozładunek. Z kolei wysokość burt wynosi aż 503 mm. Dzięki temu, każdy rodzaj załadunku może być przewieziony bez żadnego problemu.
Zderzaki.
Amarok Basic jest wyposażony w zderzaki w kolorze czarnym, z ziarnistym wykończeniem, co zapewnia im szczególną wytrzymałość. W przypadku Amaroka Trendline przedni zderzak i klamki drzwi polakierowane są w kolorze nadwozia. Amarok Highline posiada przedni zderzak w kolorze nadwozia z chromowaną aplikacją i chromowany tylny zderzak. Zarówno wersja Trendline jak i Highline, mają zintegrowany w tylnym zderzaku stopień, który jest dodatkowym ułatwieniem przy załadunku i rozładunku.
Obręcze kół.
Amarok Basic jest wyposażony w 16-calowe, stalowe obręcze kół. W przypadku Amaroka w wersji Trendline standardem są 16-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich, a w przypadku standardowego wyposażenia Amaroka Highline - są to 17-calowe obręcze kół, również wykonane ze stopu metali lekkich.
Sterowane elektrycznie lusterka zewnętrzne.
Sterowane elektrycznie lusterka zewnętrzne mogą być podgrzewane i wyposażone są w zintegrowaną antenę radiową. W ten sposób zapewniony jest nie tylko przejrzysty widok, ale również czysty odbiór fal radiowych.
Wnętrze -
Komfortowe wnętrze oferuje wyposażenie, jakiego można oczekiwać od samochodu osobowego. Począwszy od dostępnej opcjonalnie skórzanej tapicerki, po przejrzystą tablicę rozdzielczą, cały przedział pasażerski został zaprojektowany tak, by zapewnić maksymalny komfort.
Wnętrze, przód.
Wnętrze Amaroka zostało zaprojektowane z myślą o dobrym samopoczuciu kierowcy i pasażerów. Przednie siedzenia posiadają regulację wysokości, a dodatkowo mogą być również podgrzewane. Zagłówki można dopasować do swojego wzrostu. Szuflady umieszczone pod siedzeniami to doskonałe miejsce do przewożenia mniejszych przedmiotów. Zarówno Amarok Trendline, jak i Amarok Highline w standardzie oferują podłokietnik z przodu.
Deska rozdzielcza.
Najwyższej jakości materiały wykończeniowe i ergonomiczna aranżacja wnętrza ustanawiają zupełnie nowe standardy dla pojazdów typu pick-up. Amarok oferuje mnóstwo miejsca na przewożenie dowolnych przedmiotów, przydatnych w trakcie podróżowania, mając jednocześnie na uwadze ich bezpieczny transport (np. schowek może być zamykany). Otwory wentylacyjne z dokładną regulacją umożliwiają precyzyjne skierowanie podmuchu powietrza.
Wnętrze, tył.
Gdy usiądzie się na którymkolwiek z siedzeń Amaroka, nie ma się ochoty szybko z niego wysiadać. Pasażerowie siedzący na tylnej kanapie mają do dyspozycji bardzo dużo przestrzeni wokół głowy i nóg. Oparcie tylnej kanapy można złożyć, by zapewnić dodatkową przestrzeń na załadunek.
Wygodny pakiet.
Ustawienie właściwej pozycji za kierownicą zajmuje kilka sekund, ponieważ szyby i lusterka zewnętrzne są sterowane elektronicznie, za pomocą jednego przycisku. Centralny zamek sterowany za pomocą pilota również wchodzi w skład tego pakietu, który w wersjach Trendline i Highline jest elementem wyposażenia standardowego.
Konsola środkowa, kieszenie i uchwyty na kubki.
Za uchwytem dźwigni zmiany biegów umiejscowiony jest praktyczny schowek z zamykaną pokrywą. Uchwyty na kubki zintegrowane są z konsolą środkową – napoje są zawsze pod ręką i zawsze bezpieczne. W drzwiach od strony kierowcy i pasażera znajdują się dwie kieszenie boczne, w których można przewozić podręczne przedmioty, np. 1,5-litrową butelkę.
Dywaniki lub solidne, gumowe pokrycie podłogi.
Do wyboru są dwa rodzaje pokrycia podłogi w Amaroku, w zależności od tego do jakich celów będzie wykorzystywany samochód. Solidne, gumowe pokrycie podłogi można czyścić, dzięki czemu łatwiej jest zadbać o czystość przedziału pasażerskiego. Dywaniki natomiast są również wytrzymałe, a dodatkowo zapewniają większy komfort.
4MOTION® -
Utwardzone drogi albo trudno dostępne tereny: Amarok poradzi sobie wszędzie.
Najlepszym sposobem na doświadczenie większego komfortu jazdy, jest przejażdżka Amarokiem po nierównej, trudnej nawierzchni. Właśnie w takim miejscu samochód pokaże, co ma do zaoferowania: doskonałe właściwości terenowe, optymalną trakcję. Amaroka cechuje również płynna i komfortowa charakterystyka jazdy po drogach asfaltowych. Nieważne więc czy zmaga się z wodą, śniegiem, błotem czy stromym zboczem. Amarok zabierze pasażerów, narzędzia pracy i ciężki sprzęt wszędzie tam, gdzie trzeba – zawsze szybko i bezpiecznie.
Pokonywanie trudnej trasy z wrażeniem prowadzenia samochodu osobowego. Do wyboru są trzy opcje napędu:
napęd na tylną oś (4x2): w standardzie Amarok wyposażony jest w napęd na tylną oś. Takie rozwiązanie jest idealne dla tych, którzy korzystają przeważnie z typowych dróg. Podczas przyspieszania, ciężar pojazdu przenoszony jest na tył pojazdu, dzięki czemu tylne koła mają doskonałą przyczepność. Dodatkowo, napęd na tylną oś zapewnia mniejszy promień skrętu.
stały napęd na wszystkie koła 4MOTION ® (4x4) z dyferencjałem Torsena również bez problemu radzi sobie w trudnych do pokonania terenach. Siła napędowa jest optymalnie przekazywana na koło, które ma najlepszą przyczepność. Aby zapewnić lepsze właściwości jezdne również na drogach utwardzonych, stały napęd na wszystkie koła 4MOTION ® połączono z ESP, dostępnym już w wyposażeniu standardowym.
załączany napęd na wszystkie koła 4MOTION ® (4x4) zapewnia niezawodną trakcję na wszystkich rodzajach nawierzchni. Przekazuje 50% mocy silnika na każdą oś, by poprawić ruszanie, zwłaszcza w trudnych warunkach pogodowych.
Dla Amaroka dostępne są dwa typy zawieszenia, w zależności od tego, do jakich celów będzie wykorzystywany:
Komfortowe zawieszenie dostępne w standardzie: poprawia komfort podróżowania, zwłaszcza przy wysokich prędkościach, redukując jednocześnie męczący hałas (maksymalny załadunek 850 kg).
Dla tych, którzy potrzebują większego załadunku i mają do pokonania trudno dostępne tereny, opcjonalnie dostępne jest wzmocnione zawieszenie. Zaprojektowane zostało z myślą o zadaniach typowo terenowych i załadunkach ważących nawet tonę.
Możliwości wspinaczkowe.
Amarok bez problemu może pokonać podjazdy nachylone pod kątem 45°, nawet z pełnym załadunkiem. Przeszkodą nie jest również przyczepa z ładunkiem ważącym 2,8 tony i wzniesienie o kącie nachylenia 27°.
Kąt natarcia, zejścia i głębokość brodzenia.
Amarok stawia czoło zarówno stromym zboczom, jak i głębokim kałużom.
Kąt natarcia to aż 28°, a zejścia 23,6° (28° bez zderzaka). Głębokość brodzenia wynosi do 500 mm.
Kąt nachylenia zbocza.
Amarok doskonale radzi sobie z pokonywaniem odcinków o bocznym pochyleniu około 50° 1), 2).
Kąt rampowy.
Amarok bezpiecznie przetransportuje bagaż przez kamieniste, nierówne nawierzchnie i pokona większe przeszkody. Dzięki kątowi nachylenia 23° 1), nawet wystające korzenie drzew czy większe kamienie nie będą żadnym problemem.
1) Podane liczby mogą się różnić, w zależności od wyposażenia i rodzaju silnika.
2) Kąt nachylenia zbocza wynosi po lewej stronie 49,7° i 50,8° po lewej stronie.
Silnik TDI® -
Innowacyjna technologia dla największych wymagań.
Niezależnie od wyboru trasy, silnik Amaroka robi wrażenie. Czterocylindrowy BiTDI® ma pojemność 2,0 litrów i moc 120 kW (163 KM). Ta ultranowoczesna jednostka napędowa wykorzystuje technologię bezpośredniego wtrysku paliwa Common Rail i gwarantuje jednostajny wzrost mocy, doskonały komfort jazdy i wysoki moment obrotowy. Kolejną ważną cechą tego silnika jest niski poziom zużycia paliwa.
Innowacyjna technologia dla największych wymagań.
Niezależnie od wyboru trasy, silnik Amaroka robi wrażenie. Czterocylindrowy BiTDI® ma pojemność 2,0 litrów i moc 120 kW (163 KM). Ta ultranowoczesna jednostka napędowa wykorzystuje technologię bezpośredniego wtrysku paliwa Common Rail i gwarantuje jednostajny wzrost mocy, doskonały komfort jazdy i wysoki moment obrotowy. Kolejną ważną cechą tego silnika jest niski poziom zużycia paliwa.
6-biegowa, manualna skrzynia biegów: moc, niezawodność, wytrzymałość.
Amarok został wyposażony w 6-stopniową manualną skrzynię biegów, która zapewnia optymalną, płynną zmianę biegów i krótki czas przełożeń. Szósty bieg to tzw. bieg ekonomiczny (maksymalna prędkość na 5. biegu, obroty silnika zmniejszają się na szóstym biegu bez zmniejszenia prędkości samochodu), który pozwala zmniejszyć zużycie paliwa i poziom emisji spalin.
Mocny i wydajny – silnik TDI®:
czterocylindrowy silnik BiTDI®, pojemność 2,0 l, moc 120 kW (163 KM),
technologia Common Rail najnowszej generacji - najlepszy możliwy sposób wtrysku paliwa do cylindrów,
niskie zużycie paliwa i niewielki poziom emisji CO2,
spełnia normę emisji spalin Euro 5,
wydłużone okresy wymiany paska klinowego,
cicha praca porównywalna z samochodami osobowymi,
wysoki moment obrotowy, umożliwiający oszczędną jazdę przy niskich prędkościach silnika.
 
 
Zużycie paliwa/emisja CO2.
Silnik/Model Cykl Miejski Cykl Pozamiejski Cykl Mieszany Średnia emisja CO21)
2,0 BiTDI ®
120 kW
Tylni napęd
9,7 - 9,8 6,3 - 6,4 7,6 - 7,7 199 - 203
2,0 BiTDI ®
120 kW
załączany 4MOTION ® 3)
9,1 - 10,0 6,5 - 6,6 7,8 - 7,9 206 - 209
2,0 TDI ®
120 kW
stały 4MOTION ® 3)
9,9 - 10,0 6,5 - 6,6 7,8 - 7.9 206 - 209
Zużycie paliwa1) (l/100 km)2) i średnia emisja CO2 (g/km), z 6-stopniową manualna skrzynią biegów3)
6-biegowa, manualna skrzynia biegów: moc, niezawodność, wytrzymałość.
Amarok został wyposażony w 6-stopniową manualną skrzynię biegów, która zapewnia optymalną, płynną zmianę biegów i krótki czas przełożeń. Szósty bieg to tzw. bieg ekonomiczny (maksymalna prędkość na 5. biegu, obroty silnika zmniejszają się na szóstym biegu bez zmniejszenia prędkości samochodu), który pozwala zmniejszyć zużycie paliwa i poziom emisji spalin.
Mocny i wydajny – silnik TDI®:
czterocylindrowy silnik BiTDI®, pojemność 2,0 l, moc 120 kW (163 KM),
technologia Common Rail najnowszej generacji - najlepszy możliwy sposób wtrysku paliwa do cylindrów,
niskie zużycie paliwa i niewielki poziom emisji CO2,
spełnia normę emisji spalin Euro 5,
wydłużone okresy wymiany paska klinowego,
cicha praca porównywalna z samochodami osobowymi,
wysoki moment obrotowy, umożliwiający oszczędną jazdę przy niskich prędkościach silnika.
 
 
Zużycie paliwa/emisja CO2.
Silnik/Model Cykl Miejski Cykl Pozamiejski Cykl Mieszany Średnia emisja CO21)
2,0 BiTDI ®
120 kW
Tylni napęd
9,7 - 9,8 6,3 - 6,4 7,6 - 7,7 199 - 203
2,0 BiTDI ®
120 kW
załączany 4MOTION ® 3)
9,1 - 10,0 6,5 - 6,6 7,8 - 7,9 206 - 209
2,0 TDI ®
120 kW
stały 4MOTION ® 3)
9,9 - 10,0 6,5 - 6,6 7,8 - 7.9 206 - 209
Zużycie paliwa1) (l/100 km)2) i średnia emisja CO2 (g/km), z 6-stopniową manualna skrzynią biegów3)
Komfort i bezpieczeństwo -
Amarok bez problemu radzi sobie w trudnym terenie. Wszystko dzięki licznym systemom bezpieczeństwa i elementom zwiększającym komfort. System ABS i najnowszej generacji system ESP pomagają bezpiecznie wybrnąć z każdej, nawet krytycznej sytuacji na drodze. Wzmocnione podwozie czyni z Amaroka idealnego partnera intensywnej, często wyczynowej codziennej pracy. Te cechy, razem z pozostałymi, sprawiają, że do celu dojedzie się zawsze bezpiecznie i bezstresowo.
Klimatyzacja.
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic – dostępna w wyposażeniu standardowym dla Amaroka Basic i Amaroka Trendline – dba o właściwą temperaturę wnętrza, dostosowując ją do wcześniej ustawionej wartości. Klimatyzacja automatyczna Climatronic – standard dla Amaroka Highline – umożliwia odrębną regulację temperatury dla kierowcy i pasażera z przodu. Elektroniczne czujniki biorą pod uwagę wszystkie ważne czynniki, takie, jak np. nasłonecznienie. W ten sposób klimatyzacja Climatronic zwiększa lub zmniejsza chłodny nawiew, by osiągnąć temperaturę, jaka została ustawiona, nie powodując przy tym przeciągu.
Gniazdko elektryczne 12V.
Umiejscowione w desce rozdzielczej, może być wykorzystane na przykład do podłączenia przenośnego systemu nawigacyjnego. Gniazdko dostępne jest w wyposażeniu standardowym Amaroka Trendline i Amaroka Highline.
ABS i terenowy ABS.
Jeśli pojawi się niebezpieczeństwo zablokowania kół podczas hamowania, system ABS reaguje natychmiast, niedopuszczając do tego. To zapewni Amarokowi pełną sterowność podczas gwałtownego hamowania.
Poza standardowym systemem ABS, dostępny jest również terenowy ABS. Został on stworzony specjalnie z myślą o hamowaniu w trudnym terenie. Aktywacja funkcji terenowego ABS, odbywa się poprzez wciśnięcie jednego przycisku.
System ESP.
Dostępny w wyposażeniu standardowym, system ESP pomaga zapobiec poślizgowi kół. Aby skutecznie reagować na trudne warunki drogowe, system przetwarza dane, których dostarcza mu zestaw czujników. Może na przykład rozpoznać czy kierunek jazdy obrany przez kierowcę odpowiada aktualnemu kierunkowi jazdy pojazdu. Dostarcza również danych o załadunku.
ESP jest jednocześnie zsynchronizowany z systemami ABS, EBC i TCS.
Jest aktywny także z załączanym i stałym napędem na wszystkie koła 4MOTION ®. W skład standardowego ESP wchodzi asystent podjazdu, zapobiegający staczaniu się samochodu i asystent zjazdu, zwiększający w razie potrzeby ciśnienie w hamulcach.
ESP z funkcją stabilizacji przyczepy.
ESP uzupełnia funkcja stabilizacji przyczepy (dostępna tylko z fabrycznie montowanym hakiem holowniczym).
Kiedy podczas jazdy przyczepa zacznie się kołysać, system ustabilizuje jej tor jazdy, poprzez kontrolowalne hamowanie i zmniejszenie momentu obrotowego silnika. W ten sposób bezpieczeństwo jazdy pozostanie niezagrożone.
Blokada dyferencjału.
Kiedy aktywowana jest funkcja blokady dyferencjału, na oba tylne koła pojazdu przekazywana jest ta sama moc i te same obroty. Zapewnia to optymalną trakcję, nawet na piaszczystych czy śliskich nawierzchniach.
Antypoślizgowy system ASR.
Jeśli nagle zwiększy się prędkość obrotowa jednego z kół, system rozpocznie częściowe hamowanie. Zapobiega to wpadnięciu w poślizg i ułatwia płynne przyspieszenie.
Poduszki powietrzne.
Dostępny standardowo system poduszek powietrznych w Amaroku zapewnia pełną ochronę. System obejmuje poduszkę dla kierowcy i dla pasażera z przodu oraz boczne poduszki powietrzne. Napełniają się one w przypadku silnego uderzenia, zmniejszając ryzyko urazów głowy i tułowia.
Światła awaryjnego hamowania.
W przypadku nagłego hamowania przy prędkości 50 km/h i większej, światła STOP-u zaczynają migać. Kiedy pojazd zatrzyma się całkowicie, włączają się światła awaryjne, które automatycznie wyłączą się po wznowieniu jazdy, gdy pojazd osiągnie prędkość 10 km/h.
System antywłamaniowy.
Dostępny w połączeniu z centralnym zamkiem, system antywłamaniowy obejmuje immobiliser, autoalarm oraz zabezpieczenie przed otwarciem klapki wlewu paliwa, drzwi i maski silnika.
Oświetlenie platformy załadunkowej.
Platforma załadunkowa jest oświetlona, dzięki czemu można dokonać załadunku nawet w ciemności. Dodatkowo, z oświetleniem platformy załadunkowej zintegrowane jest również trzecie światło STOP.
Multimedia -
Doskonała rozrywka i ważne parametry jazdy.
Amarok zapewnia przyjemne dla ucha doznania: dzięki sześciu głośnikom, system radiowy zadba o doskonałą rozrywkę w całym przedziale pasażerskim. Aby mieć pewność, że podróż jest nie tylko komfortowa, ale również bezpieczna, wielofunkcyjny wyświetlacz będzie na bieżąco informował o wszelkich istotnych parametrach pojazdu.
Radio RCD 210.
Radio ze zintegrowanym odtwarzaczem CD, czytającym również pliki zapisane w formacie MP3 i gniazdkiem AUX-In, zapewnia doskonały dźwięk płynący z czterech głośników o mocy wyjściowej 20 watów. Radio dostępne jest w wyposażeniu standardowym w modelu Amarok Trendline.
Radio RCD 310.
System posiada wszystkie funkcje dostępne w radiu RCD 210. Dodatkowo, tylne głośniki dostarczają dźwięk także z tyłu pojazdu. Antena radiowa zapewnia najlepszy możliwy odbiór sygnału radiowego, a funkcja GALA zapewnia regulację głośności radia w zależności od prędkości pojazdu.
Radio dostępne jest w wyposażeniu standardowym w wersji Highline.
System nawigacyjny RNS 315.
System nawigacyjny RNS 315 dla radia RCD 310 może być używany jednocześnie z odtwarzaczem CD, czytającym pliki MP3. Dzięki Traffic Message Channel (TMC), na przejrzystym, kolorowym ekranie dotykowym pojawiają się informacje o sytuacji na drodze. System jest również przygotowany do podłączenia telefonu komórkowego, posiada złącze AUX-In i czytnik kart SD.
Wyświetlacz wielofunkcyjny.
Wielofunkcyjny wyświetlacz prezentuje informacje przydatne podczas podróży, które umożliwiają bezpieczną i ekonomiczną jazdę. Na przykład, system pokazuje średnie i aktualne zużycie paliwa. Wyświetlacz jest elementem wyposażenia standardowego w wersjach Trendline i Highline.
Wersje
Wersja Basic -
Nawet najtrudniejsze wyzwania dla Amaroka nie stanowią żadnego problemu.
Został stworzony po to, by stale zapewniać wytrzymałość i funkcjonalność na najwyższym poziomie – od najszerszego w swojej kategorii przedziału ładunkowego po komfortowe siedzenia, pokryte wytrzymałą tapicerką „Spacer”. Amarok w każdym elemencie oferuje coś „ponad” – zwłaszcza w zakresie przestrzeni przedziału pasażerskiego.
Szczególny nacisk położono na przechowywanie różnych przedmiotów – liczne schowki zapewniają wystarczającą ilość miejsca na przewożenie narzędzi czy podręcznych bagaży.
Tylna kanapa może być złożona, dzięki czemu łatwo uzyskać dodatkową przestrzeń na przewożenie bagażu. Zarówno fotel kierowcy, jak i pasażera z przodu może być regulowany na wysokość. Standardowe poduszki powietrzne zapewniają wysoki poziom bezpieczeństwa. System poduszek obejmuje poduszkę powietrzną dla kierowcy i pasażera, a także boczne poduszki powietrzne chroniące głowę i tułów podczas silnego uderzenia.
Oświetlenie przedziału ładunkowego umożliwia bezpieczny załadunek, nawet wieczorem. Poziom bezpieczeństwa wzrasta dzięki systemowi zapobiegającemu blokowaniu się kół (ABS), systemowi kontroli trakcji (TCS) oraz elektronicznemu układowi stabilizacji toru jazdy (ESP) – wszystkie dostępne są w wyposażeniu standardowym Amaroka. Podobnie jak asystent podjazdu i zjazdu, dzięki którym bezpiecznie można pokonywać wzniesienia.
Amarok oferuje wszystko to i jeszcze więcej:
  • 16-calowe stalowe obręcze kół,
  • półautomatyczna klimatyzacja Climatic,
  • jednokolorowa tapicerka siedzeń, wykonana z tkaniny,
  • czarne klamki wewnętrzne,
  • regulowane na wysokość fotele przednie
  • przygotowanie do montażu haka holowniczego
  • przygotowanie do montażu radia,
  • zderzaki w kolorze czarnym,
  • dywaniki,
  • oraz wiele innych elementów.
Wersja Trendline -
Pick-up z „tym czymś”.
Amarok Trendline prezentuje się wyjątkowo dynamicznie, dzięki licznym elementom zwracającym uwagę, takim jak np. lakierowany w kolorze nadwozia przedni zderzak, klamki zewnętrzne, a także wyrazisty czarny, tylny zderzak. Kolejnym zabiegiem stylistycznym dodającym Amarokowi atrakcyjnego wyglądu są 16-calowe obręcze kół wykonane ze stopu metali lekkich.
Siedzenia pokryte są tapicerką „Trail” – dostępną np. w kolorze antracytowym. Komfortu dodaje środkowy podłokietnik.
Szczególnie praktycznym rozwiązaniem są szuflady umiejscowione pod przednimi fotelami, w których można przewozić małe przedmioty.
Radio RCD 210 odtwarzające płyty CD i pliki zapisane w formacie MP3, a także półautomatyczna klimatyzacja Climatic dostępne są w wyposażeniu standardowym.
Czas podróży, średnia prędkość, średnie zużycie paliwa - nic nie umknie uwadze kierowcy, dzięki wielofunkcyjnemu wyświetlaczowi, umiejscowionemu na tablicy przyrządów. Na konsoli środkowej przewidziano dodatkowe miejsce na drobne przedmioty, które mogą się przydać podczas podróży. Za dźwignią zmiany biegów znajduje się schowek z przykrywką.
Lusterka zewnętrzne po stronie kierowcy i pasażera sterowane są elektrycznie. Centralnym zamkiem steruje się zdalnie przy użyciu pilota
Dodatkowo, Amarok Trendline oferuje:
  • 16-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich,
  • radio RCD 210 z 4 głośnikami,
  • światła przeciwmgielne,
  • chromowane obręcze wokół zegarów na desce rozdzielczej,
  • środkowy podłokietnik z przodu,
  • szuflady pod siedzeniami kierowcy i pasażera z przodu,
  • centralny zamek sterowany zdalnie,
  • podgrzewane, sterowane elektrycznie lusterka zewnętrzne,
  • elektrycznie sterowane szyby,
  • tempomat i wyświetlacz wielofunkcyjny,
  • gniazdko 12 V w desce rozdzielczej i w platformie załadunkowej,
  • system antywłamaniowy,
  • oraz wiele innych elementów.
Wersja Highline -
Wysokie standardy.
Amarok Highline dotrze na szczyt wzniesienia, dzięki załączanemu lub stałemu napędowi na wszystkie koła 4MOTION® – dostępnemu opcjonalnie. Samochód spełni najwyższe oczekiwania także podczas jazdy w mieście.
Poza elementami wyposażenia dostępnymi w wersji Trendline, Amarok Highline, oferuje 17-calowe obręcze kół wykonane ze stopu metali lekkich, częściowo chromowane lusterka zewnętrzne, chromowe elementy na przednim zderzaku. Wszystko to sprawia, że obok Amaroka Highline nie można przejść obojętnie.
W chromowanym zderzaku zintegrowany jest stopień, który ułatwi załadunek i rozładunek. Na uwagę zwracają fotele pokryte skórzaną tapicerką „Vienna”, dostępną opcjonalnie. Kierownica, gałka dźwigni zmiany biegów i gałka hamulca ręcznego są również pokryte skórą. Deska rozdzielcza wykonana jest z najwyższej jakości materiałów, a wszystkie pokrętła i przyciski mają ergonomiczny układ. Dla wygody kierowcy i pasażerów przygotowano liczne schowki.
Radio ze zintegrowanym odtwarzaczem CD, czytającym również pliki zapisane w formacie MP3 i gniazdkiem AUX-In zapewnia doskonały dźwięk płynący z sześciu głośników o mocy wyjściowej 20 watów. Antena radiowa pozwala na najlepszy możliwy odbiór sygnału radiowego. Radio ma również funkcję automatycznego regulowania głośności, w zależności od prędkości pojazdu.
Dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja Climatronic umożliwia odrębną regulację temperatury dla kierowcy i pasażera z przodu. Czujniki dbają o utrzymanie zadanej temperatury, biorą pod uwagę np. intensywność promieni słonecznych. Nawiew powietrza nie powoduje przeciągu.
Amarok Highline oferuje:
  • 17-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich,
  • klimatyzację Climatronic,
  • radio RCD 310 z sześcioma głośnikami,
  • rozszerzane nadkola lakierowane w kolorze nadwozia,
  • światła przeciwmgielne z chromowaną obręczą,
  • lusterka zewnętrzne z chromowaną obręczą,
  • chromowany tylny zderzak,
  • pokrytą skórą kierownicę i częściowo skórzaną tapicerkę,
  • i wiele innych elementów.
Galeria